Sider

10. mai 2007

Den nydeligste posen - ever!




Innimellom må jeg en tur innom Kid, for å snike etter gode tilbud på stoff, og kommer som regel ut igjen med et nytt sengesett eller tre og gjerne noen gardinlengder. Dette stoffet var på tilbud, og jeg falt pladask. Timingen var perfekt, fordi jeg hadde hatt planer om barokk-poser en stund. Det er mange forskjellige sjatteringer i stoffet, så den safeste fargen på innerstoffet måtte bli svart. Jeg hadde ingen bestilling på pose, men stoffet lå og ropte på meg i skapet, og det går jo ikke, så jeg måtte bare sy den.
Den er laget av en gardinlengde fra Kid, inni er det svart bomullsstoff fra Ikea, og ett lag dyne som fòr. Og for et resultat! Den ble så über lekker, at jeg måtte glane på den hele tiden, og viste den frem til gud og enhver mann som kom på besøk. Den solgte seg selv ganske fort, men det er kanskje ikke så rart! Nå er det en nydelig, liten Amine som eier den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3