Sider

10. mai 2007

Leona sin

Så ble det tid for at min lille vakre måtte få seg en varm pose. Jeg hadde planene klare da jeg oppdaget et stoff på salg på Stoff og Stil. Det ble olivenfarget smalstripet kordfløyel utenpå og naturfarget teddystoff inni. Den er fòret med ett lag tynn dyne, og denne er vi fremdeles ganske fornøyd med. Den er god og varm, og hun elsker å sitte/ligge i den.
Dette var den første jeg laget som er kantete i enden, og likte den typ design på posen kjempe godt.

Vi har faktisk brukt den som sovepose noen ganger, og det har gått veldig fint.

Den lille figuren på lokket er også fra Stoff og stil, og frisker opp den tunge fargen helt perfekt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3