Sider

10. mai 2007

Nytt design

Skjønne Merte-berte trengte visst plutselig en pose til, til babyen i magen som kommer snart. Jeg fikk frie tøyler og ønsket å bruke noe stoff som jeg hadde liggende. I og med at den skal bruke si bag, så ønsket jeg å lage et litt nytt design og prøve meg frem. Kom fort frem til en modell som jeg likte, og som jeg hadde tenkt på en god stund, det var liksom bare å få planen ned på arbeidsbordet. Resultatet ble kjempe flott, en frisk og herlig sommerpose, som passet perfekt i bagen Andreas skal ligge i, når han blir født.
Den er laget av et blomsterete sengesett, og en limegrønn gardinlengde i kordfløyel, begge fra Kid. Den er fòret med ett lag platevatt, i og med at det er en sommerpose.
Det som er forskjellig i forhold til de andre posene, er at den kan åpnes på midten, og har to glidelåser i enden. De andre har hatt avtagbart lokk. Den kan faktisk brukes som et teppe til å ligge/krype på, når den er åpnet helt opp. Strammestrikken er gjemt bort på baksiden. Og Merete ble veldig fornøyd med resultatet. Det ble forøvrig jeg også.





4 kommentarer:

  1. Denne ble kjempe fin!!
    Ja alle de andre og!
    Du er virkelig utrolig flink!

    SvarSlett
  2. Grattis med ny blogg, den er jo kjempefin! Og det er jaggu posene dine også! Klem fra cilen

    SvarSlett
  3. Utrolig mange fine poser du lager!! Gleder meg til å se flere i fremtiden!!

    SvarSlett
  4. Hei Kristine vennen!!

    Jeg var så spent på hvordan den kom til å se ut i og med at du fikk frie tøyler. Og jeg kan ikke si annet enn at jeg ble MEGET fornøyd. Tom pappaen min måtte kommentere at den var så frisk og fin i fargene.

    Stor klem fra MerteBerte

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3