Sider

10. mai 2007

De to første

Ja, jeg får vel begynne et sted, jeg har litt av et arbeid med å legge ut alle jeg har laget. Uansett, her er de to første posene. Jeg hadde sett litt poser på nett, og fikk lyst til å lage selv. Ettersom min karriere med symaskin begrenset seg til det lille vi lærte i 6.klasse, så måtte jeg ty til mamma-hjelp. Ikke kunne jeg klippe beint, og i hvertfall ikke sy beint! Vi knotet masse, og jeg tror glidelåsen ble sydd feil på et par ganger. Men til slutt ble det er brukende resultat. Etter disse to posene greide jeg meg forsåvidt selv.

Den første var visst litt mer skakk og skeiv enn jeg husket.





Den grønne var en smule bedre!
Lokket ble altfor langt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3