Sider

10. mai 2007

Fargerike poser

En liten jente trengte både sommerpose og en vår/høstpose. Mamma'n ville ha et stoff utenpå sommerposen, gjerne noe Marimekko-inspirert, med store blomster. Jeg kom over denne gardinlengden på Kid, og det viste seg å bli en "match made in heaven."
Jeg ble så gira når jeg skjønte at posen kom til å bli rå-lekker, at jeg satt og skalv av forventning når jeg sydde den. Det er nesten litt flaut, men jeg ble så sinnsykt ivrig.
Det må ha vært den raskeste posen jeg noen gang har sydd tror jeg.
Dette er en av de absolutte favoritt-posene mine, og det var nesten så jeg ikke ville sende den fra meg! Posen består som sagt av en blomstrete gardinlengde fra Kid, og et rødt bomullsstoff fra Ikea. Den er fòret med ett lag platevatt.

På vinterposen var ønsket det røde bombe-stoffet fra Ikea. Det er fra et sengesett, og inni er det mørk blå polarfleece. Den er fòret med ett lag dyne.
Den ble utrolig flott og fargerik, og denne har jeg også likt veldig godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3